Υπεύθυνη Σχολής: Αναστασία Μπαξεβάνη – Εκπαιδευτικός

7ος χρόνος λειτουργίας!

1η συνάντηση: Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019, στις 6:30 μ.μ.

Θέμα: «Παιδί και Σχολείο. Αναγνωρίζω – Δρω – Αντιμετωπίζω»

Ομιλήτρια: Αναστασία Κατσούγκρη,

Ειδική Παιδαγωγός – Συγγραφέας, Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών

Παιδί και σχολείο
Αναγνωρίζω – Δρω – Αντιμετωπίζω

Χαρακτηριστικά προσωπικότητας και συμπεριφοράς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Παράγοντες που συντελούν στην μάθηση

Αντίληψη  Προσοχή Μνήμη

      «Ένα άλλο χαρακτηριστικό που παρατηρείται σε  άτομα με   μαθησιακές δυσκολίες είναι η αδυναμία συγκέντρωσης προσοχής.  Η προσοχή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που σχετίζεται με την Αντίληψη και συμβάλλει στην αναγνώριση των πληροφοριών άρα βοηθάει και στην διεκπεραίωση της μάθησης.» Κουμπιάς Εμμ 2004

Προσοχή  και  μαθησιακές δυσκολίες

Η λειτουργία της Αντίληψης

Τα χαρακτηριστικά της επίδοσης στο Σχολείο

Δυσκολίες

Στην ορθογραφημένη γραφή

Ψυχολογικές επιπτώσεις

Αυτό  έχει ως αντίκτυπο  δυσκολίες και προβλήματα στην οικογένεια και στο κοινωνικό περιβάλλον του παιδιού

Κατσούγκρη Αναστασία

Η Αναστασία Κατσούγκρη γεννήθηκε στην Αθήνα. Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε. Αθήνας και Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών. Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής-ΕΚΠΑ, με εξειδίκευση στα άτομα με κινητική αναπηρία. Έχει Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Πανεπιστήμιο Πατρών και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας. Είναι μέλος της επιστημονικής και ερευνητικής ομάδας στάθμισης εργαλείων ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Πατρών. Διετέλεσε Υπεύθυνη Ειδικής Αγωγής στην Περιφερειακή Δ/νση Αθήνας από τον Ιούνιο 2010 έως τον Σεπτέμβριο 2011. Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας και της Ομάδας Έργου του ΙΕΠ με τίτλο «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των Μαθητών με Αναπηρία ή και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες – Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης». Στο πλαίσιο του παραπάνω έργου ΕΠΕΑΕΚ συνέγραψε για λογαριασμό του ΙΕΠ «Οδηγό Εξατομικευμένου Προγράμματος για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες» & «Οδηγό Εξατομικευμένου Προγράμματος για παιδιά με Αυτισμό». Έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις της σε διεθνή και πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια. Είναι επιμορφώτρια στα Πεκ. Πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Διηνεκές» το βιβλίο της με τίτλο «ΜΜΕ και Αναπηρία, Κοινωνικές Προκαταλήψεις και Στερεότυπα» και το παραμύθι με τίτλο «Ο Οδυσσέας και η Καλυψώ ταξιδεύουν στον Χρόνο». Τυπωμένο σε Braille από το ΚΕΑΤ για τυφλά παιδιά. Από το 2011 έως σήμερα είναι Διευθύντρια στο Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου.